Besegra demonerna.

Ber så hemskt mkt om ursäkt att jag inte har uppdaterat på sistone.

De har hänt väldigt mkt senaste tiden.

Sommaren har passerat och jag har klarat av att jobba hela sommaren på natten inom vård utan att bli galen.
Hurra för mig.
Berättade jag att när jag fick semesterlönen betalade direkt av två resor vilket gör att jag är rätt så pank fast jag har jobbat som en galning? Vad ska man säga man lever som man lär ut. Dvs helt jäkla galet.

Förklaringen är att när mamma och mina systrar fyllde år i våras så bjöd jag dem på en resa i höst och om en månad så är de dags.
Jag bjöd hela min familj till en resa till London i cirka 5 dagar.
Sen har jag betalat in vår resa med polarna till usa nästa år som är på cirka 3 veckor. En roadtrip så att säga.
Vem ska köra tänker ni? Här är min andra nyhet. Jag har äntligen 25 år gammal lyckats med att ta körkort. Hurra för mig nu kan även jag befinna mig ute på vägarna på egen hand.

Tänker skriva lite mer senare om detaljerat om mina planer nu ska jag bara njuta lite av de här och hämta min skönhetsbil som är en gammal volvo 360.

Må gott och tänk finns bara vilja så kommer kunnandet av sig själv.

MVh Clemme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback