En olycka kommmer sällan ensam.

Rubriken säger en olycka kommer sällan ensam.
Jag skulle kunna skriva under de där direkt. Jag har genom mitt vuxna liv eller när sen jag blev 20 år alltid reflekterat mitt liv på ett underligt sätt. Jag har 4 år senare eller tror iaf att mitt liv består av värden som jag och gud delar med varandra. Händer de något bra med mig en dag så måste de ske något dåligt senare på kvällen. De har stämt rätt bra på mitt liv för jag straffas alltid när jag har fått bra i mitt liv så på ett sätt känns de som de är bara att acceptera för jag kan inte ändra på mitt liv.

Nu är de så att andra inte håller med mig. Till exempel på jobbet rättare sagt mitt extra jobb så var jag snäll mot min arbetskamrat när vi jobbade ihop och när jag retades lite grann efter varit snäll så försökte hon förklara att värden inte fungerar riktigt så. Jag lät diskussion dö där eftersom jag förstod att de hade blivit en lång dag om jag gjort en av mina vanliga grejer att diskutera tills jag vinner. 

Men tillbaks till rubriken jag är riktigt nyfiken på vad gud har förberett för bra för mig nu, eftersom min dator gick sönder tidigare i veckan och ikväll så skulle ja ladda min batteri och de visade sig att den inte ville leva längre.
frågan är då om alla mina elektroniska grejer går sönder hur ska folket nå kungen?
Här kommer svaret. ni kan antingen skicka rökmoln såsom på indianernas tid eller så får ni faktiskt ta och hälsa på mig.

Ledsen för blogginlägget men jag är lite av heligt förbannad just nu för att allting ska gå sönder hela tiden. Tur att de finns en person där ute, som håller mig på bra humör varje gång vi pratar.

Ha tålamod så hörs vi mycket snart gott folk.
Och bättre blogginlägg kommer att komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback