De går att köpa kärlek.

Ni vet uttrycket man kan inte köpa kärlek.  Jag tror min mamma gjorde just de när hon köpte en fotboll och min kärlek till chelsea blev köpt samtidigt som Mourinho kom till klubben och min favoritspelare Didier Drogba. Kvar är jag efter alla dessa år och kärleken är starkare än någonsin.    De bevisar kärlek går att köpa bara man träffar rätt från början.

Min mor köpte fotbollen åt mig när jag var liten och den kärleken tror jag kommer hålla resten av livet.
Chelsea köpte min kärlek när min favorittränare Mourinho och favoritspelaren Didier Drogba kom till klubben och kärleken har bevarats ända sen dess. De går att köpa kärlek de gäller bara att hitta rätt vid rätt tillfälle och då kan du komma långt. Fotboll världens största bästa sport samt dessutom världens mest älskade sport.

Och för dem som säger förstår inte hur man kan tycka de är kul att se 22 män springa efter en boll har jag bara ett svar.
Om du inte förstår från början vad som är tjusningen är de nog svårt att förklara överhuvudtaget hur bra den är. Men förvänta dig ungefär samma reaktion när du berättar vad som är bra med schlager eller vad du tycker är bra.
Människor är olika , vissa saker är bara mer populär och förstår man inte det så är de bara att acceptera.

Soft nu drar jag till Åre för säsongsjobb. Vi håller kontakten via bloggen gott folk.

Clemme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback