2000 fucking elva

De nya året.
Och så var de ett nytt år och den har jag tillbringat i sängen då min lägenhet är belarmad med öl och vin flaskor.
Då jag hann färdigt typ nästan med städningen av lägenheten innan folket började strömma in och vi blev dem 7 personer som jag hade räknat med som skulle komma till mig och äta.

Stämningen var på topp jag och Bagarn stod och laga mat åt alla, dricka till allihopa musiken höjdes, helt perfekt bara. Sen duka vi upp bordet, maten ställdes fram och folk börja ta för sig av maten och nyårsafton hade börjat.
Kvällen var bra med mycket underhållande inslag till exempel har jag tagit fram en ny tradition inom vårt gäng då vi har varje nyår en nominering.

Nu är inte priserna en bil eller motorcykel eller så utan enkla små grejer, men tanken är inte på priset utan att man ska minnas tillbaka av året på ett bra sätt med sina bästa kompisar.
Typ som årets tabbe , årets skägg , årets skitstövel blabla jag kan fortsätta i evigheter.
Ett mycket uppskattat inslag då endel skratt plus lite minnen kommer tillbaks.
Hela kvällen var lyckad pågrund vi drog en del restriktioner.

Vi begränsade inbjudningarna plus dem som väl fick komma fick bara ett krav. Var er själva och se till att vi inte blir vräkta. Enkel väg till succè.
Nu ska jag iväg och ta en bärs hos en polare så vi ses senare, då ska jag berätta om mina nyårslöften.

Clemme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback