Vänta nu är de ett nytt år?

Tjoho.

Då kom tonårsfjortisen fram inom mig och gjorde sig redo för att blogga.
Vad har hänt? Nu tänker ni vafan ska han redogöra i detalj vad han har gjort dem senaste 3-4 månaderna.
Svar nej jag nöjer mig ett par meningar. Den nya jag.
Jag tog körkortet och tog över morsans bil, träffade en tjej sluta träffa en tjej
flyttade till Norge åkte till London med familjen och är fortfarande kvar i Norge.

Hmm de där gick fort, jag slapp använda kommatecken också för att komma
till saken.
Så vad är skillnaden mellan Norge och Sverige?
Skillnaden är faktiskt större än jag trodde.
Jobben är oerhört mycket lättare att finna, pengarna är större och på de stora hela så är jenterna snyggare och trevligare här borta.

Sen är jag som jag är, jag behöver nya miljöer nya utmaningar rätt ofta, de är egentligen förunderligt att jag faktiskt stannat kvar så länge i Östersund som jag har nu gjort.
Jag tackade nej till Åre och beslutade att flytta till Trondheim med tre vänner och
facit i hand så gjorde jag helt rätt beslut.

Nu ska jag börja blogga oftare och för att ge er en hint om vad som komma skall, så är de idag 67 dagar kvar tills jag och tre vänner drar över atlanten till de stora landet ni ser ofta på tv, även kallad USA.

Roadtrip motherfucker den första längre resan jag har gjort i hela mitt liv.
Oj nu kom skriv lusten tillbaks, de finns så oerhört mycket jag vill skriva ner, men jag gör så här jag låter de här gro en stund och återkommer med ett nytt inlägg om vad som har förändrats hos mig och varför jag kan anses som halvotrevlig nu för tiden.

Mvh Clemme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback