Ibland kastar sig vindarna om varandra

Vinden har vänt.

Vad ska man säga? I fredags kändes allting tungt och jag berättade en hemlis om mig själv. Att jag är troende och jag är en deal med gud om ett bra resultat innebär också ett dåligt resultat ske mig.
Efter fredagen hemska ödè har de nu gått två dagar och vinden har som sagt vänt.
Datorn är lagad och mobilen kan till och med lagas. De har visat sig att de kan vara så enkelt att jag behöver bara byta batteri helt enkelt. Intressant eller hur ?
De viktiga i de hela var att jag har hela tiden utan jag har tänkt på de sparat alla nummer på telefonen inte sim kortet vilket har ställt till de för mig själv.
Dessutom fick jag häromdagen ett jobb erbjudande inför sommarn och imorrn ska jag på intervju för extra jobb här i Åre precis de jag har letat efter ett tag.

Om allt går som de skall så kanske allting löser sig för mig=)
De här visar att så länge man har sin tro så kan de lösa sig till slut även om de känns tungt ibland. Fan nu blev jag lite väl religös i blogginlägget. Jag ska vara mer intressant nästa inlogg jag lovar kände bara för att skriva av mig lite grann att de går uppåt för mig nu.

Nu ska jag göra Stina samt Peppe sällskap i sista kvällskidåkningen och njuta av att ha backen nästan för sig själv.

Tänker på dig och du vet vem du är.
Ha de Clemme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback