Vafan är jag redan gråhårig?

Fredagkväll och jag sitter åh bloggar.

Är de jag som börjar bli gammal eller ska jag skämmas?
I vilket fall som helst så trivs jag faktiskt med de för tillfället att ta de lugnt på helgerna. Man är ju faktiskt aldrig ledig på helgerna ändå i Åre så de spelar inte så stor roll.

Dem sista 2 veckorna har känts väldigt konstigt. Nu är de kanske lite underligt att jag skriver sånt här på bloggen, men jag har svårt att tro de är någon som följer bloggen just nu, när jag inte marknadsför den längre.
Har på något sätt känt mig nere ungefär som när man sett fram emot något en längre stund kanske ett par månader och sen när de är gjort man så går man på ett par moln i cirkus 2-3 veckor och då har luften gått ur en.
Vet inte om ni fick ihop de där, men jag kan inte beskriva de bättre än så att de är så de känns för mig just nu.
Jag såg fram emot Åre väldigt väldigt länge har varit här förut, är här just nu men de känns inte blase men någonting är inte helt rätt.
Jobbet går på automatik men inte samma glöd som tidigare säsonger, livet utanför funkar rätt bra men ändå inte samma, kanske är de så att jag tittar bara lite långt fram med mina planer se fram emot att plugga till hösten byta stad och få ihop pengar så jag överlever.
Är inte de här lite väl vuxet? är de så att jag har svårt att njuta av nuet, pågrund av att jag oroar mig lite för framtiden? Grattis Clemme må jag säga de tog 24 och halvt år men nu jäklar har du vuxit upp, mognad lite grann.

Vad tycker folket om de? Är de positivt att han har vuxit upp eller önskar ni att han gick tillbaks till den han var förut?

Nästa inlogg kommer handla om varför jag har valt de yrket, jag ska studera och hur de gick till. Sen kommer jag skriva lite om vad jag har för förväntningar på framtiden och så vidare.

Tills dess lev väl och ursäkta för de här inlägget om ni blev missnöjda.

Clemme

Kommentarer
Postat av: P

Jo, du är för gammal. Det har jag sagt länge nu :)

2011-02-26 @ 12:46:31
Postat av: Frukke tha Man!

Haha you are a funny old man! Nerå. Men samma här typ, har jobb o allt rullar på bra man blir lite numbd av allt man gjort o känner sej äldre än man e. Spec om man hänger me samma ålder lr samma.

2011-02-26 @ 12:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback