New york Snart nära fan.

New york New york.

3,5 vecka kvar och allting är inbetalt. Dem här dagarna gör man ingenting men ändå känns de som en lång tid kvar innan man korsar atlanten för att se landet, man velat se ända sedan man var liten.
I ett par år har jag haft tankarna på en resa, till andra sidan atlanten, men varje år har charter resor allting kommit ivägen. Nu är de inte så att jag klagar men att åka till cypern, bulgarien är en upplevelse, som med mina ögon sett räcker att göra bara en gång.
Har gjort så kallade festresorna med kompisar och nu känner jag att man ska göra mer kultiverade resor. Se saker man inte har gjort tidigare. Bara ändra lite perspektiv på saker och ting.
De är lite intressant när folk berättar att dem har varit där och där åker till turkiet thailand, i vanliga fall så känner folk avundsjuka för att man själv stannar hemma medans dem åker bort och solar festar och badar.

Men jag vet inte om jag har vuxit upp eller ledsnat bara men nu för tiden känner jag typ jaha kul för er men jag gjort mina sådana resor och nu vill jag bara till USA och Prag. Är ni flera som känner färdiga med enkla charter resor inom europa?
Ni får jättegärna kommentera här och säga vad som var de bästa med dem resorna och vad som gjorde att ni kände att ni hade fått nog av dessa enkla charter/fylleresor utomlands?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback