Välkommen till min nya blogg!

I brist på häftigare namn så blev de till slut mitt smeknamn som fick bloggnamnet.
Försökte på fuckit fuckoff justfuckoff och sen ledsnade jag på de hela och tog smeknamnet.

Då är ni välkomma till en blogg som ska göra precis som blondinbella med mera töntiga tjejer har gjort.
Dvs skriva om obetydliga grejer som ingen bryr sig om, men ändå inte bry mig om kritiken som lär komma.
Jag skulle kunna vara seriös och säga den ska skildra mitt liv, men alla vet att de skulle bara gå utför.
Anledningen till jag skaffade bloggen var för, några frågade mig varför jag inte hade blogg eller att jag borde ha en blogg inför New York resan.

Så här är den och jag ska försöka uppdatera den så ofta som möjligt eller när lusten att skriva kommer.

Lite om mig hmmm kommer i nästa bloggningen då jag ska berätta mer om mig själv och vad jag gör egentligen som är viktigt för resten av världen att veta.
Ta de hela med en nypa salt och ni som blir kvar så ska jag försöka vara underhållande skrivmässigt som jag är i verkligheten. Stay tuned for the next bloooggg.

Clemme

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men lilla Clemme, har du gått och skaffat dej en blogg. Så trevligt. =) Nu kan jag hålla koll på dej. =P

2010-08-31 @ 22:01:59
URL: http://susanned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback